Καθαρισμός, απολύμανση και υγιεινή εντός των ξενοδοχείων
Για τους ιδιοκτήτες και τους managers των ξενοδοχείων είναι καιρός να ανοίξει ένας νέος κόσμος καθαρισμού. Η προσδοκία για ένα θερμό καλωσόρισμα περιλαμβάνει τώρα την ασφάλεια ενός υγιεινού, καθαρού περιβάλλοντος από το λόμπι έως τις κουζίνες.
Τώρα είναι η ώρα να αναβαθμίσετε τις μεθόδους καθαρισμού, τις διαδικασίες και τα προϊόντα σας με ιδιαίτερη προσοχή σε περιοχές που αγγίζονται συχνά για να προσφέρετε πρόσθετες διαβεβαιώσεις στους επισκέπτες σας ότι μένουν σε καθαρό περιβάλλον.
Στην Vileda Professional, μπορούμε να υποστηρίξουμε τη νέα αυτή διαδικασία οργανώνοντας μια επίσκεψη στο χώρο για να συζητήσουμε μια σειρά θεμάτων όπως:
• Γενικές οδηγίες καθαρισμού
• Η σημασία του καθαρισμού στη διαδικασία απολύμανσης
• Ποια μέθοδος καθαρισμού είναι κατάλληλη για εσάς
• Οφέλη από προϊόντα καθαρισμού με χρωματική κωδικοποίηση
• Ποιότητα που μπορείτε να εμπιστευτείτε
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο της Vileda Professional ή εναλλακτικά κατεβάστε το Warm Welcome PDF.
Σημεία Συχνής Επαφής
Παράλληλα με τις γενικές διαδικασίες καθαρισμού, πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στις περιοχές που αγγίζονται συχνότερα. Για να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης, αυτές οι επιφάνειες πρέπει να καθαρίζονται πιο συχνά.Χωρίς να μπορείτε να καλύψετε όλα τα σημεία επαφής, τα πιο συνηθισμένα είναι:
Lobby Ξενοδοχείου
Lobby Ξενοδοχείου
- Λαβές και πόμολα
- Τραπέζια και καρέκλες
- Οθόνες αφής / Οθόνες POS
- Καφετιέρες και μηχανήματα αυτόματης πώλησης
- Κουμπιά ανύψωσης / ανελκυστήρα
- Κιγκλιδώματα σκάλας και κυλιόμενης σκάλας
- Δημόσια τηλέφωνα
Δωμάτιο Ξενοδοχείου
Δωμάτιο Ξενοδοχείου
- Λαβές (πόρτα, ντουλάπα κ.λπ.)
- Διακόπτες φωτός και έλεγχος θερμοκρασίας / AC
- Τηλεχειριστήριο τηλεόρασης, τηλέφωνα
- Στεγνωτήρας μαλλιών
- Θυρίδα ασφαλείας
- Στυλό, μενού, διαφημιστικά βιβλία
- Κουρτίνες
- Σίδερο και σιδερώστρες